Cuma, Ağustos 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Adım Gültepe Dizisi 1.Bölüm 3 Eylül 2014 - Benim Adım Gültepe 1.Bölüm Özet 03.09.2014

benim adım gültepe
BENİM ADIM GÜLTEPE 1.BÖLÜM 3 EYLÜL 2014
benim adım gültepe 1.bölüm, benim adım gültepe 1.bölüm 3.09.2014, benim adım gültepe dizisi ilk bölümü ne zaman, benim adım gültepe dizisi yayın günü ve saati, benim adım gültepe 1.bölümde neler oldu, benim adım gültepe dizisi 1.bölüm fragmanı yayınlandı mı?
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D yeni dizisi Benim Adım Gültepe 3 Eylül 2014 Çarşamba günü 1.bölümü ile ekranlarda olacak. Tanıtımı yapıldığı günden buyana merakla beklenen Benim Adım Gültepe dizisi 3 eylülde başlayacak. İşte detaylar...
Benim Adım Gültepe dizisinin ilk bölüm fragmanı yayınlandı. Kanal D'nin yeni sezondaki en iddialı dizilerinden olan Benim Adım Gültepe dizisi 2 hafta sonra ekranlarda olacak. 3 eylül çarşamba akşamı seyirici ile buluşacak olan Benim Adım Gültepe dizisinde neler yaşanacak? Özellikle genç kızların merakla beklediği Ekin Koç dizide nasıl bir karakteri canlandıracak? 3 Eylül akşamı yayınlanacak olan 1.bölümden sonra bakalım dizi izleyici tarafından beğenilecek mi?

Başrollerinde Mete HorozoğluAyça BingölEkin Koç gibi oyuncuların yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi yeni bölümleri ile her hafta çarşamba akşamları Kanal D de olacak. İlk bölümü 3 eylül 2014 çarşamba akşamı yayınlanacak. İşte Benim Adım Gültepe dizisinin 1.bölümünde yaşanacaklar... Benim Adım Gültepe dizisinin hikayesi...
BENİM ADIM GÜLTEPE KONUSU
Benim Adım Gültepe dizisi 1980'li yıllarda geçiyor. İzmir'in Gültepe semtinde geçen dizide çok yakın arkadaş olan Seyfi(Ekin Koç), Gülali(Efe Akercan), Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş)'ın yaşadıkları anlatılacak. Gülümser (Ayça Bingöl) bu dörtçocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil(İlker Kızmaz) ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir. Bakalım Gültepe semtinde nasıl bir hikayeye konu olacaktır.

BENİM ADIM GÜLTEPE 1.BÖLÜM FRAGMANI

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisi Çarşamba günleri yayınlanacak. Eylül ayında başlayacak olan dizilerden Star Tv'nin iddialı dizisi Reaksiyon da Çarşamba günü yayınlanacak dizilerden. İki iddialı dizinin de aynı gün yayınlanması bakalım nasıl sonuç verecek? Kuşkusuz bu dizilerden birisi kötü etkilenecek...

Benim Adım Gültepe dizisinin tanıtım videosunda şiir okuyan sesin sahibi Nejat İşler. Nejat İler geçirdiği rahatsızlık nedeni ile ekranlara veda etmişti. Fakat ünlü oyuncu artık sesiyle Benim Adım Gültepe dizisinde yer alacak. İşte dizinin fragmanında okuduğu şiir...
Hüznün çırpınarak körfezden yükseldiği İzmir'in üzerine çökmüş isyanım ben
Yüksek duvarlar ardında sayısız insan yaşar içimde
Hepsini tanırım
Hiçbirini tanımam
Onlar için sadece bir semtim
Sevdaları yüreğinde
Umutları cebimde
Özde dostluklarıyla
Düşlerini bulut beyazlığında sakladıkları bir semt
Tere bulanan öfkenin sokaklarında kol gezdiği
Ölümün bile karşı duramayacağı dostluğun zamane tanığı
İzmir'in üvey evladı
Öteki çocuğuyum ben.
Ben kim miyim?
Sen hala bilmezsin ama
Benim adım Gültepe.
Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosunu buraya tıklayacak ulaşabilirsiniz...
Benim Adım Gültepe dizisi ile ilgili tüm haberlere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz...

benim adım gültepe dizisi 1.bölüm, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, benim adım gültepe dizisi yayın günü ve saati, benim adım gültepe dizisinin ilk bölümü ne zaman, benim adım gültepe 1.bölüm fragmanı yayınlandı mı, benim adım gültepe 1.bölüm ne zaman, benim adım gültepe hangi gün, benim adım gültepe ilk bölüm hangi gün,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.