Cuma, Ağustos 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Adım Gültepe Nurten - İlayda Alişan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

ilayda alişan
BENİM ADIM GÜLTEPE NURTEN(İLAYDA ALİŞAN) KİMDİR?
benim adım gültepe nurten kimdir, benim adım gültepe dizisi oyuncuları nurten kimdir, benim adım gültepe dizisi nurten karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, benim adım gültepedeki nurten kim, ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın boyu, ilayda alişan kaç doğumlu, ilayda alişan kimdir
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe 3 eylül 2014 çarşamba akşamı saat 20.00 da ilk bölümü ile ekranlarda olacak. Kanal D yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizinin başrollerinde Mete HorozoğluAyça BingölEkin Koç gibi oyuncular yer alıyor. Dizide Nurten karakterini İlayda Alişan canlandırıyor. Peki kimdir İlayda Alişan, kaç yaşındadır, İlayda Alişan'ın canlandırdığı Nurten nasıl bir karakter? İşte detaylar...

BENİM ADIM GÜLTEPE NURTEN(İLAYDA ALİŞAN) KİMDİR?

İlayda Alişan'ın Boyu: 1.58
İlayda Alişan'ın Kilosu: 48
İlayda Alişan'ın Saç Rengi: Açık kumral
İlayda Alişan'ın Göz Rengi: Mavi

İlayda Alişan 27 Şubat 1996 İstanbul doğumludur. Genç oyuncu eğitimine devam etmektedir. Televizyon ekranlarında Bir Çocuk Sevdim dizisindeki Merve karakteri ile tanınan güzel oyuncu şimdilerde Kana D ekranlarında başlayacak olan Benim Adım Gültepe dizisinde Nurten karakterini canlandıracaktır. İşte İlayda Alişan'ın oynadığı diziler...
İlayda Alişan'ın Oynadığı Diziler:
2011 bir Çocuk Sevdim dizisi Merve
2013 Gönül Hırsızı dizisi
2014 Benim Adım Gültepe dizisi Nurten

İlayda Alişan'ın Fotoğrafları, Resimleri:
ilayda alişan ilayda alişan ilayda alişan ilayda alişan ilayda alişan ilayda alişan fotoğrafları ilayda alişan kimdir ilayda alişan kimdir ilayda alişan kimdir ilayda alişan ilayda alişan kimdir

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ KONUSU NEDİR?
Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi(Ekin Koç)Gülali(Efe Akercan)Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil(İlker Kızmaz) ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER?

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ YAYIN GÜNÜ VE SAATİ?
Kanal D yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisi her hafta Çarşamba akşamları saat 20.00 da yayınlanacak. Dizinin ilk bölümü 3 Eylül 2014 Çarşamba akşamı saat 20.00 da Kanal D'de...

benim adım gültepe dizisi nurten kim, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, kanal d benim adım gültepe dizisindeki nurten kim,ilayda alişan dizileri, ilayda alişan kimdir, ilayda alişan yeni dizisi benim adım gültepe, benim adım gültepe ilayda alişan kim,ilayda alişan biyografisi, ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın oynadığı diziler, benim adıım gültepe nurten gerçek adı ne, benim adım gültepe dizisindeki oyuncuların gerçek adları, benim adım gültepe dizisi nurten gerçekte kim, ilayda alişan wikipedia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.