Cuma, Eylül 19, 2014

Textual description of firstImageUrl

Medcezir Dizisi Mira ve Yaman-Beni Benimle Bırak Şarkısı 40.Bölüm 19 Eylül 2014

mira ve yaman beni benimle bırak
MİRA & YAMAN - BENİ BENİMLE BIRAK ŞARKISI
mira yaman düeti 19 eylül, mira ve yamanın söylediği şarkı 19 eylül, medcezir dizisi 40.bölüm çalan şarkılar, medcezir dizisi mira ve yaman beni benimle bırak şarkısı sözleri, 19 eylül mira ve yaman şarkısı

Medcezir dizisinin yeni bölümü 19 eylül 2014 cuma kaşmıa 40.bölüm ile yayınlandı. Medcezri yeni sezonda yine bomba gibi geldi. Medcezir hayranları yine dizide Mira ve Yaman'ın aşklarına tanık oldular. Dizinin yeni bölümünde ine bir süpriz vardı. Mira ve Yaman yeni bölümde şarkı söylediler. İşte detaylar...

Medcezir 40.bölümde Mira ve Yaman Beni Benimle Bırak şarkısını söyledi. Dizide Yaman ve Mira'nın ayrılığına son vermek isteyen arkadaşları Mira ve Yaman'ı üniversite şenliklerinde sahneye çıkardılar. Aynı sahneye çıkan Mira ve Yaman bilirkte şarkı söylediler ve izleyenler bu saheye yine hayran kaldılar. Yaman ve Mira yine söyledikleri şarkı ile büyülediler... Mira ve Yaman Beni Bana Bırak Giderken şarkısını söyledi...İşte o şarkı ve sözleri...

MEDCEZİR MİRA VE YAMAN-BENİ BENİMLE BIRAK GİDERKEN SÖZLERİ

Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan
Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır senden

Beni benimle bırak giderken
Başka bir şey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur  

Gerisi senin olsun
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Bir başka alem seni benden alırsa
Bir başkasına olur da aşık olursan
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır senden... 


Medcezir dizisi 40.bölümü 19 eylül 2014 cuma akşamı yayınlandı. Medcezir son bölümünde, Mira’yı Orkun’la gören Yaman Mira ile olan ilişkisini değiştirecektir. Yaman Mira ile arasına mesafe koyar ve Yaman'ın bu tavrından dolayı Mira aralasındaki aşkın bittiğini düşünür. Yaman'ı Elif’le görmesi de Mira'yı üzecektir.

Bu arada Elif ile Yaman arasınd yakınlaşma olacaktr. Elif Yaman'dan uza durmaya çalışsa da, Yaman da Elif'i daha yakından tanımak istemer ve Yaman, Mira’yı hayatından çıkardığını ispat etmek için Elif'e daha da yaklaşacaktır.

Yaman Mira yüzünden, Mert Eylül yüzünden mutsuzdur. Bu duruma bir çare bulmak Sedef'le Gamze’ye düşer.

Arkadaları Yaman ve Mira'yı bir araya getirmek için üniversite şenliklerinde şarkı söylemelerini sağlayacaktır. Mira ve Yaman sahneye çıkacak ve şarkı söyleyeceklerdir. Mira ve Yaman söyledikleri duygusal şarkı ile yaşadıkları aşkı yeniden yaşayacaklardır...

medcezir dizisi son bölümü mira ve yaman şarkısı, mira ve yaman şarkı söyledi 40.bölüm, 19 eylül mira ve yamanın söylediği şarkı, e-blogu, medcezir dizisi 19 eylül 40.bölüm, medcezir mira ve yaman düeti beni benimle bırak giderken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.