Çarşamba, Ekim 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim 22 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 22 EKİM 2014
bu tarz benim 22 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 22 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 22 ekim kim ne giydi, 22 ekim bu tarz benim kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 6. haftanın üçüncü bölümü yani 33.bölüm 22 ekim 2014 Çarşamba günü yayınlandı. Hafta için hergün saat 16.00 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni haftada kaldığı yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi yarışmanın 5. elemesi geçtiğimiz hafta 18 ekim 2014 cumartesi gecesi gerçekleşti. Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim MELEK BALKAN oldu. Bakalım bu hafta kim elennecek. 22 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 22 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 22 EKİM 2014 ÇARŞAMBA 33.BÖLÜM

Bu tarz benimin dünkü bölümünde yarışmacılardan Tuğçe Ergişi, Ayşenur Balcı, Nur Bozar, Gizem Güler, Özlem Özden YILDIZ alan yarışmacılardı. Bakalım 22 ekim günü kimler yıldız alabilecek...

21 ekim günü yayınlanan bölümde Ayşegül ile Nur atışması yine olay yarattı. Özellikle jür üyesi Nur'un da destek verdiği Nur Bozar nedeni ile Ayşegül haksızlığa uğradığını söyledi ve göz yaşlarına boğuldu. Bakalım bugün kimler ağlayacak, kimler tatrışacak. Her bölümü ayrı heyecan ayrı olay olan bu tarz benim yarışmasının 22 ekim 2014 çarşamba günü yayınlanan bölümündeki yarışmacıların kıyafetleri, olaylar bu yafada olacak...
http://www.e-blogu.blogspot.com
22 ekim bu tarz benim kıyafetler...

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah uzun önden yırtmaçlı, sırt dekolteli yanldan tüllü abiye elbise, kırmızı stilletto ayakkabı, kırmızı küpe ile sahneye çıktı Nur Yerlitaş beğenmese de diğer jürilerden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabildi.

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Turuncu yarım kollu kısa elbise, turuncu stiletto ayakkabı, gümüş bileklik ile sahneye çıktı fakat yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah uzun kollu triko, koyu mavi tayt pantolon, lacivert kemer, kırmızı sarı askılı çanta, sarı ayakkabı giydi. Jür üyelerinden olumlu yanıt alamadı ve yıldızsız tamamladı.
 
Bu Tarz Benim 22.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Kırmızı diz altı elbise, krem rengi topuklu ayakkabı, krem renkli palto ile sahneye çıktı.Jüri üyelerinin beğendiği yarışmacı bugün de YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah bluz, limon sarısı bol paça pantolon, siyah zincirli çanta ile sahneye çıkan yarışmacı jüriden YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Diz altı uzun kollu triko siyah gri çizgili elbise, siyah çanta ve siyah yarım bot, üçgen gri küpe ile sahneye çıktı. Kemal Doğulu beğense de diğer jüri üyelerinden olumlu cevap alamadı ve günü yıldızsız tamamladı. 

Bu Tarz Benim 22.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Siyah beyaz kaz ayağı desenli bol uzun ceket, aynı desende pantolon, siyah bluz ve mor parlak düz ayakkabı giydi. Yıldız alamadı. 
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 22.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan, petrol yeşili deri uzun kollu kısa elbise, mopak çorap, topuklu ayakkabı, Nurcan, siyabh ceket siyah bluz siyah etek ve mopak çorap, siyah küpe, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. Jüriden tarzsın cevabı alan yarışmacılar YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 22 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 22 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 22 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 22 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.