Perşembe, Ekim 23, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim 23 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 23 EKİM 2014
bu tarz benim 23 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 23 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 23 ekim kim ne giydi, 23 ekim bu tarz benim kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 6. haftanın dördüncü bölümü yani 34.bölüm 23 ekim 2014 Perşembe günü yayınlandı. Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni haftada kaldığı yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi yarışmanın 5. elemesi geçtiğimiz hafta 18 ekim 2014 cumartesi gecesi gerçekleşti. Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim MELEK BALKAN oldu. Bakalım bu hafta kim elennecek. 23 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 23 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 23 EKİM 2014 PERŞEMBE 34.BÖLÜM

Bu tarz benimin dünkü bölümünde yarışmacılardan Tuğçe Ergişi, Nur Bozar, Ayşegül Melisa Doğan, Aycan Nurcan Şencan YILDIZ alan yarışmacılardı. Bakalım 23 ekim günü kimler yıldız alabilecek...

Bu Tarz Benim yarışmasında dün yine olay vardı. Özellikle Özlem Özden ileAyşegül Melisa Doğan ve Tuğçe Ergişi arasında yaşanan tartışmaya jüri üyelerinden Kemal Doğulu da katıldı. Kemal Doğulu Özlem Özden'e sen kim oluyorsun daböyle yorum yapıyorsun diye çıkıştı. Özlem Özden tartışma sırasında yorum yapalım ki  izleyiciler de bire şeyler öğresin cümlesinin kurunca ortalık karıştı... Bakalım bugün neler yaşanacak Hangi yartışmacılar tartışacak. hep birlikte göreceğiz... 23 Ekim kıyafetleri, tartışmalar, olaylar bu sayfada olacak...

Bu Tarz Benimde yine tartışma gözyaşı vardı. Ayşegül ile Nur Bozar arasını yapmaya çalışan jüri üyesi Nu Bozar sahnedeyken Ayşegül Melisa Doğan'ı sahneye davet etti. Fakat Ayşegül yine gözyaşlarına boğuldu. Sonunda Ayşegül sahneye geldi ve Nur Bozar ile öpüşüp barıştılar. Gözyaşları ile yerine geçen Ayşegül bakalım ilerleyen gündlerde nefreti geçecek mi?  Bakalım tartışma daha nereye kadar gidecek...
Bu arada Nur Bozar sahneye oynayarak çıktı. Daha önce Babutsa'nın Yanayım Yanayım Ateşlerde Yanayım klibinde oynadığını açıkladı. İşte o klip...

23 ekim bu tarz benim kıyafetler...
Bu Tarz Benim 23.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Koyu lacivert bol paça pantolon, mavi renk gömlek, beyaz body, yandan askılı beyaz çanta ile ekrana çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Ezgi Baylar, beyaz badi, siyah hırka, siyah beyaz karışık desenli tay pantolon, pembe stiletto ayakkabı, siyah çanta ile ekrana çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Varak rengi bluz, aynı renk küpeler, pembe fırfırlı etek, pembe stiletto ayakkabı ile ekranlardaydı. Üç jüri üyesinden de olumsuz cevap aldı. Yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Nur Bozar siyah hırka, beyaz bluz, altın sarısı kolye,  siyah tayt, siyah bot ile ekrana geldi ve sans etti Nur Bozar Yanarom Yanarım klibinde oynadığını söyledi. İşte o klip... Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Ayşegül Melisa Doğan, kırmızı uzun kollu triko, yüksek belli kiloş altı kırmızı astarlı siyah etek, mopak çorap, siyah topuklu bot ile jüri karşısına çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah kazak, kırmızı ekoseli elbise, opak çorap, siyah yüksek topuk ayakkabı, siyah çanta ile jüri karşısına çıktı. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem Özden bugün siyah kolları tül elbise ve siyah papuçlarla çıktı ve jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı, YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim 23.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan-Nurcan Şencan ikiz kardeşlerden Aycan siyah dantelli bluz, siyah yüksek belli kırmızı saten kısa etek, mopak çorap, siyah çizme, Nurcan ise kısa kollu siyah gömlek, kırmızı papyon, siyah tayt pantolon, siyah ceket, bordo stiletto ayakkabı  ve bordo çanta ile jüri karşısına geçti. Jüri üyelerinden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabilidi.

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 23 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 23 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 23 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 23 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.