Cuma, Ekim 10, 2014

Textual description of firstImageUrl

Leyla Feray Kimdir Boyu Kaç Yaşında Üç Arkadaş Gülperi Biyografi

Leyla Feray, yeni dizilerden birisi olan Üç Arkadaş dizisinde Gülperi adlı karakteri canlandıran oyuncudur. Leyla Feray hayatı merak edildiği için sizlere ünlü oyuncu kaç yaşında ve nereli gibi konularda bilgi vereceği. Leyla Feray vikipedi bilgilerine gelin birlikte göz atalım.

Leyla Feray doğum tarihi 8 Mayıs 1993’tür. İstanbul doğumlu olan oyuncu bu ilde ikamet etmeye devam ediyor. Seyirci karşısına ilk olarak Ben Onu Çok Sevdim dizisinde yer alarak çıktıktan sonra büyük beğeni aldığından dolayı dizi yapımcılarının en çok çalışmak istediği isimlerden birisi haline geldi.

Koç Üniversitesinin Medya ve Görsel Sanatlar Bölümünden mezun olan oyuncu. Mesleki başarısı kadar güzelliği ile de dikkatleri çeken bir isimdir. 1,73 boyunda ve yaklaşık olarak 55 kilo ağırlığında olan oyuncu an itibariyle Üç Arkadaş dizisinde Gülperi karakteri ile izleyici karşısına çıkıyor.
Leyla Feray
Leyla Feray
Leyla Feray
Üç Arkadaş, Paşa Gönlüm ve Ben Onu Çok Sevdim adlı projelerde rol alan oyuncu hakkında sizlerde bildiklerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.