Cuma, Ekim 10, 2014

Textual description of firstImageUrl

Sil Baştan Jenerik Dizi Müziği

Sil Baştan dizisinin jenerik müziği olan sarmasın beni sen gibiler dizinin ilgi çekmesini sağlayan faktörlerden birisidir. Sil Baştan jenerik dizi müziği sizlerinde ilginizi çektiyse jenerik dizi şarkısının sözlerine sayfamızdan ulaşabileceğiniz gibi youtube bağlantısını kullanarak jenerik müziği dinleyebilirsiniz.

Futbol camiasının önemli isimlerinden birisi olan Sergen Yalçın Beyin dizide yer alması dizinin izlenmesi sağlayan önemli şeyler arasında yer alıyor. Sil Baştan dizisinde Sergen Yalçın Bey dışında daha birçok kaliteli ismin yer aldığını bilmenizi isteriz.

Sil Baştan Dizi Müziği

Aşkın içinde bir aşk aradık
Doğru yolu bir türlü bulamadık
Asıl olan sendin bendim biz çok karıştık
İki cümleyle her şeyin geçeceğini sandık
Ayrı ayrı dünyalara biz çok alıştık
Sevmesin sarmasın beni sen gibiler,
Görmesin duymasın kimse sesimi,
Kırıldım çok yoruldum,
Aşkı yaşamadan aşka doydum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.