Cuma, Ekim 10, 2014

Textual description of firstImageUrl

Üç Arkadaş Jenerik Dizi Müziği

Yeni sezonun yeni dizilerinden birisi olan Üç Arkadaş dizisinin jenerik dizi müziği seyirci ile buluştu. Üç Arkadaş jenerik dizi müziği sizlerinde ilginizi çekmeyi başardıysa bu güzel şarkının sözleri ve youtube bağlantısına sayfamızdan ulaşabilmeniz mümkün.

Hakan Yılmaz Beyin başrol oyuncusu olarak görev aldığı dizi dostluğun ne kadar önemli olduğunu izleyiciye aktarmaya çalışacak. Dizide birebirinden yetenekli isimlerin yer alması dizinin konusunun güçlü olması dizinin uzun süre ekranlarda kalacağı izlenimini vermektedir. Reyting rekoru kırması beklenen dizinin gelin jenerik şarkısını birlikte dinleyelim.

Üç Arkadaş Dizisi Şarkı Sözleri Karanlık Dünyam

Çoktan unuttum artık güneşi yıldızları,
Görmeyen gözlerimde tek ışık gözyaşları,
Karanlık dünyam benim,
Ölmüş gitmiştir tüm ümitlerim,
Bahtsızdır birbirinden gecelerim, günlerim,
üç arkadaş dizisi
Keşke görebilseydim gözlerinin rengini,
Dünyaya değişmezdim sana olan sevgimi,
Karanlık dünyam benim,
Ölmüş gitmiştir tüm ümitlerim,
Bahtsızdır birbirinden gecelerim, günlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.